sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Makrokatse






































Hei kaikki ihanat!
Kiva ku tulitte taas tänne lukee mu hassuja juttuja ja kattoo kuvii :D D. Kert mul on ollu välil näit eri kielisii postauksii ni kelasin tänää kirjottaa teiniks. Vissii viimeks lupasin et mä en ikin enää kirjota ruotsiks. Nyt ku mä oon ollu ruotsin kurssilla nii se maikka oli et ”du skriver jättebra svenska”, no emmäny tiiä. Mut älkää siis pelätkö, emmä kirjota tänne mtn virkamiesruotsia. XD XDD. Siin on kans suullinen koe ja mä varmaan mokaan sen, iha salee, kuitenki jännittää nii sikan. Minkähän numeron mä saisin teinist? Siit ei oo mtn kokeita yliopistossa, kandeis olla, onhan se aika yleinen kieli kuitenki, mut mä oon kelannu et vois tehä gradun jostai teinijutust. Pitää varmaa kysyy joltai maikalt et mikä ois nyt coolii tai sillee. (Ehk se yks poninhäntäjätkä tietäis, se ei oo nii kauheen vanha, monet maikat yliopistol on.) Mä olin kerran duunis Kotukses (vidu pitkä sana: Kotimaisten kielten tutkimuskeskus) ni siel tutkittii et mite jengi jossai landel ostaa R-kioskist röökii tai jtn lottoi. Aika läppä juttui.

Mut siis mu duunist. Joo, mä oon ollu ihan sikan duunis täs kuus! Eiku sori nyt onki jo kesäkuu, jess kesä on paras, tietskan kello näyttää 0:35, nii siis viime kuus. Siel o jtn valmiita ja jtn kesken, kaikist ei ain tiiä ni pitää kelaa eikä viitti heti postaa, mut kyl niit tulee nii pysykää vaa meges. :) Ai nyt alko tekee mieli megist, onkohan tääl yhtää? Joo, jääkaapis oli puoli tölkkii!! Ihanaa! Megis on niin parast. Se on tietty huono et aamul ei sit oo. Mut on kahviki sillee iha ok.

Nii, mä oon tehny yhen ihan sairaan hyvän duunin, siis oikeest ihan sairaan! Koittakaa kestää nii ehk näätte sit ens kerral sen kokonaa. Mut nyt mä laitan tällasii makrokuvii, niit ei oo ollu pitkään aikaan, ku mä en vaa oo maalannu tällasii paksui juttui. Mut viddu ku menee sikan värii ja rahaa! Just kävin ostaa kaikkii matskui nii mul oli se fillarin etukori täynnä ja sit viel kolme muovipussii roikku sarvist, oli vähä vaikee ees ajaa niitte kaikkien kaa! Yks pussi viel putos maahan, onneks ne väripurkit ei hajonnu. Joku muija tuli jeesaa ku ne levis siihe.

Se koko maalaus on jtn 2metrii tai jtn. Mä oon keksiny kaikenlaisii juttui miten tota värii voi käyttää. :) Ehk parast on heittää sitä purkist suoraa maalauksen päälle :D. Pitää vaa varoo ettei roisku naamalle kans. Vaatteet ei haittaa, mul o ain kaikkii vanhoi, jtn jätkäkavereitten farkkui ja mutsin paitoi tai tollee. Noi keltaset mitä tos on on kadmiumii ja se on oikeest tosi myrkkyy ni jos sitä tulee käsii vaik ni mä meen heti pesee. Rilleihi tulee välil sellasii pilkkui mut onneks tos Arabian silmälasikaupas on tosi kiva jätkä joka aina putsaa ne jollai aineel. Jos mä en ois nii ujo ni mä ehk pyytäisin sitä kahville. Ja nyt hei, Jasmin siel, mä tiiän, mitä sä aloit heti kelaa! En enää ikin nää sua, jos meet selittää sille jtn!

Mut pitäis varmaa joskus tehä sellane videopostaus, nehä on tosi suosittui, kaikki tekee sellasii! Mä en tajuu ku mä oon niin laiska etten mä vaa ikin jaksa. Yks frendi on laittanu sellasii mis se meikkaa ja laittaa tukkaa, mut mähän en kauheest meikkaa, laitan vaa huulipunaa arken, sellast aika vahvaa pinkkii, ja sit mun hiukset on ain duunis ponnaril tai sellasel sotkunuttural ku niihinki menee usein maalii! Sit irtoo törkeest hiuksii ku yrittää kampaa niit takkui veke. Nii tarkotin vaa et mä en siis ois tekemäs mtn tollast videopostaust, vaa tietty siit et mite mä maalaan, ku on vähä vaikee selittää kaikkii niit välineit ja sekotuksii ja et miten mä sit oikeest niit käytän ja tollee.

Ei mul vissii muut asiaa ny ollu. Et hyvää yöt jos ette jo menny nukkuu :) tai sit huoment jos luette tän aamul :) Ootte parhait!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti